[WINNT] Niechciana pozycja w Dodaj/Usuń (Win7 64-bit)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Niechciana pozycja w Dodaj/Usuń (Win7 64-bit)
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Wed, 15 Oct 2014 21:53:51 +0200
Witam,
dzisiaj na Giveaway pojawił się PowerArchiever 2013. Pomimo iż miałem dobrze działającego PA 2012 (również stamtąd), coś mnie podkusiło, aby się "zapgrejdować" - ostatecznie, dają za darmo... Instalator oczywiście niczego nie "zapgrejdował", tylko nadpisał na chama pliki od wersji 2012, pozostawiając na liście zainstalowanych programów pozycję PowerArchiewer 2012 i dokładając pozycję PowerArchiewer 2013 (jako ciekawostka - ten 2013 z Giveaway nie chce mi się zarejestrować, nawet po odpaleniu Activate.exe jako administrator). Pies trącał sam program, ostatecznie jest znakomity 7-zip, ale uwiera mnie ten "lewy" wpis w Dodaj/Usuń. Próba odinstalowania PA 2012 zaskutkowała szybkim wyświetleniem jakiegoś okienka i jeszcze szybszym jego zamknięciem. Wpis pozostał i od tego czasu (przy próbie odinstalowania) kopie tylko komunikatem, że "Akcja ta jest prawidłowa tylko w odniesieniu do produktów, które są obecnie zainstalowane". Chciałem drania załatwić po staremu - regedit i HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall - ale tam nie ma klucza od tego wpisu. Przeszukałem cały rejestr - też nie ma. Gdzie ta Winda 7 jeszcze trzyma te wpisy? Próba zainstalowania jeszcze raz PA 2012 i odinstalowania go w nadziei, że po prawidłowej deinstalacji ten wpis zniknie, też się nie powiodła. Po prostu na liście zainstalowanych programów pojawił się drugi wpis PowerArchiever 2012, znikający po odinstalowaniu aplikacji, a ten "lewy" wciąż tam tkwi. Jak go usunąć?

JoteR