Re: [WINNT] [OT] Zbyt długie nazwy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Zbyt długie nazwy
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sun, 12 Oct 2014 15:19:24 +0200
W dniu 2014-10-12 o 11:00, JoteR pisze:
"artiun" napisał:

Inna sprawa, to czy ciężko było by nam się przestawić z zapisu
gdzie nazwa dysku to "C:\"
na wersje gdzie musimy pisać "\\?\C:\"
a dla folderów sieciowych "\\?\UNC\server\share"

tego \\?\C\ nie rozumiesz? Wpisz w google i sprawdź.

No sprawdziłem. Są promocje w C&A. A ty który dział wybierasz?
Kobiety - Wyprzedaż - Dziewczynki - Chłopcy?

Nie kumam o co ci chodzi - to jest dostęp bezpośredni!
Oddaj kompa komuś kumatemu.

Na przykład komuś, kto potrafi prawidłowo zacytować? No to z pewnością ty
nie załapiesz się na listę obdarowanych.

Jeśli masz ok 10 lat to Ci wybaczę. Ci, którzy mają ok. 12. są lepsi :)

Napisałeś w którymś poście, że zarabiasz na życie głównie pisaniem. Sądząc
po produkowanym tu przez ciebie bełkocie mogą to być przemówienia dla
Kaczyńskiego lub sciągi dla Błaszczaka. Ten sam poziom. Ja jednak mam go już
serdecznie dosyć.

:)))))))
Prosto, nie muszę tu prowadzić wywodów.
Potrzebujesz magisterkę? Jaki temat? :))))))
Informatycy (techniczny umysł) powinni rozumieć. Jeśli ktoś nie rozumie, nie łapie to niech się nie czepia.
PLONK.

Mam głębszą studnię.

--
Artur
0 weeks 0 days 14 hours 43 minutes 16 seconds and 295 milliseconds.