Re: [WINNT] Zbyt długie nazwy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zbyt długie nazwy
From: Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 11 Oct 2014 13:08:34 +0200
On 11.10.2014 09:10, Robert Winkler wrote:

ale zdecydowana większość programów dalej korzysta ze starych funkcji
i starego formatu dla nazw plików.

W pracy mam Win7. Opisany problem występuje pod zwykłym eksploratorem, np. przy kopiowaniu plików z CDROM, na dysk lokalny.
System tylko informuje, że "Nie można było skopiować" i spadaj na drzewo.

BTW
Zaskakuje mnie ilość problemów z nowym systemem.
Pracodawca unowocześnił sprzęt i oprogramowanie ale co z tego. Na starym XP żadnych problemów nie dostrzegałem, nawet jeśli były, to wszyscy nauczyli się z nim żyć i ich nie zauważać. Po pół roku pracy na nowym (XP -> W7 i Office 2003 -> Office 2012) subiektywnie stwierdzam, że żadnego zwiększenia liczby, praktycznie wykorzystywanych funkcji, nie ma. Za to spadek wydajności pracy jak najbardziej.
"Bohatersko walczymy z problemami nieznanymi pod XP".
--
Olek