Re: [WINNT] Czy jest coś takiego jak Gmail Notifier ale na inne portale?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czy jest coś takiego jak Gmail Notifier ale na inne portale?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 10 Oct 2014 21:47:39 +0200

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:5437bbce$0$16747$65785112@news.neostrada.pl...
Szukam programu który by współpracował z pocztą na Home.pl. Chcę by przychodziły powiadomienia o nowej poczcie na pulpit bez konieczności otwierania programu pocztowego lub przeglądarki.

Jak najbardziej, gdy nadejdzie wiadomość, zawiadomi odpowiednio. Nie pamiętam nazwy, ale ZTCP, program ten umożliwiał w takim przypadku automatyczne uruchomienie programu pocztowego, jako opcja oczywiście.

Znalazłem kilka programów w internecie jednak obsługuja one tylko serwisy typu Hotmail czy Yahoo.

Szukaj dalej. Podpowiedziałbym, ale tak dawno to widziałem, że już mi się pozacierały szczegóły, więc nie chcę skłamać.
Może tu ktoś z nas będzie wiedział, czekaj cierpliwie na odpowiedź.

--
Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you have a fast link
and want to join, click beside... https://www.samknows.eu