Re: [WINNT] Czy jest coś takiego jak Gmail Notifier ale na inne portale?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czy jest coś takiego jak Gmail Notifier ale na inne portale?
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Sat, 11 Oct 2014 00:30:13 +0200
Dnia Fri, 10 Oct 2014 12:58:19 +0200, rageofhonor napisał(a):

> Szukam programu który by współpracował z pocztą na Home.pl. Chcę by
> przychodziły powiadomienia o nowej poczcie na pulpit bez konieczności
> otwierania programu pocztowego lub przeglądarki.
>
> Znalazłem kilka programów w internecie jednak obsługuja one tylko serwisy
> typu Hotmail czy Yahoo.

Co prawda uzywam do tego celu plugina w firefoxie, ale od dawna mnie wkurzal,
wiec
pozwolilem sobie na maly risercz i znalazlem obiecujacy kawalek kodu:

http://poptrayu.sourceforge.net/

Zaczynam testowac, ale juz widze, ze jest fajny, zwlaszcza, ze sa zrodla i w
razie czego
bedzie mozna poprawic ;-)

--
pozdro