Re: [WINNT] Czy jest coś takiego jak Gmail Notifier ale na inne portale?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czy jest coś takiego jak Gmail Notifier ale na inne portale?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 12 Oct 2014 23:28:16 +0200
Dnia Fri, 10 Oct 2014 12:58:19 +0200, rageofhonor napisał(a):

> Szukam programu który by współpracował z pocztą na Home.pl. Chcę by
> przychodziły powiadomienia o nowej poczcie na pulpit bez konieczności
> otwierania programu pocztowego lub przeglądarki.
>
> Znalazłem kilka programów w internecie jednak obsługuja one tylko serwisy
> typu Hotmail czy Yahoo.

Program już swoje lata mający - Skrzynka Bogiego. Stawiałem to kiedyś komuś
na Windows 7 x64 i działał, ale nie pamiętam czy tam były konta POP3 czy
IMAP do sprawdzania.

Jest jeszcze Magic Mail Monitor (http://mmm3.sourceforge.net/) - osobiście
nie stosowałem.

Ja swego czasu do sprawdzania kont pocztowych, czy coś nowego nie przyszło,
używałem wtyczki do komunikatora (Miranda IM + YAMN). :D

[ Gadać, kto tu odczuwa do mnie pociąg!        (Król Julian, „Madagaskar”) ]