[WINNT] Wiele desktopow na wielu monitorach - win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Wiele desktopow na wielu monitorach - win7
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Fri, 3 Oct 2014 11:00:29 +0200
A dokladnie to dwa desktopy na dwoch monitorach.
A jeszcze konkretniej to chcialbym, aby desktop na drugim monitorze posiadal
wlasny taskbar z apkami na nim pracujacymi.
No i pomyslalem, ze moze daloby sie to zrobic aplikacja do wielu desktopow,
ale sprawdzilem dwie z nich i ich nie interesuje, ze mam dwa monitory,
traktuja desktop jako calosc (oba monitory naraz) i tworza mi kilka
dwumonitorowych desktopow.

Czy ktos wie jak uzyskac efekt o jakim pisze na Windows 7?
--
pozdro
R.e.m.e.K