Re: [WINNT] Wiele desktopow na wielu monitorach - win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wiele desktopow na wielu monitorach - win7
From: Robert Winkler <noone@nowhere.org>
Date: Fri, 03 Oct 2014 11:55:53 +0200
W dniu 2014-10-03 o 11:00, R.e.m.e.K pisze:

A dokladnie to dwa desktopy na dwoch monitorach.
A jeszcze konkretniej to chcialbym, aby desktop na drugim monitorze posiadal
wlasny taskbar z apkami na nim pracujacymi.
No i pomyslalem, ze moze daloby sie to zrobic aplikacja do wielu desktopow,
ale sprawdzilem dwie z nich i ich nie interesuje, ze mam dwa monitory,
traktuja desktop jako calosc (oba monitory naraz) i tworza mi kilka
dwumonitorowych desktopow.

Czy ktos wie jak uzyskac efekt o jakim pisze na Windows 7?

Z Windows 7? Nie można.
Do takich celów służy Windows MultiPoint Server
http://www.microsoft.com/windows/multipoint/

/Robert