Re: [WINNT] Wiele desktopow na wielu monitorach - win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wiele desktopow na wielu monitorach - win7
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Sun, 5 Oct 2014 13:28:55 +0200
Dnia Fri, 3 Oct 2014 19:06:25 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

> To co zapodal JoteR jest dokladnie tym co chcialem + wiecej. Jest to klon

Ale walnalem gafe! JoteR podal UltraMona, a nie o ten program mi chodzilo.
Wszystko co pisalem dotyczy programu, ktory podal Robert, czyli Dual Monitor
Taskbar, ten program jest free i ma to czego oczekiwalem.
Sorki za zamieszanie.

A przy okazji podam linka do jeszcze lepszego programu, ale niestety
komercyjnego, to juz narzedzie kompletne:

http://www.displayfusion.com/

Polecam obejrzec filmik dostepny na stronie.

--
pozdro
R.e.m.e.K