[WINNT] Windows > 8 synchronizacja

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows > 8 synchronizacja
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Thu, 02 Oct 2014 19:33:13 +0100

Mam Windows 8.1 i teraz zainstalowalem na Wirualce Windows 10 na to samo microsoft'owe konto (ten sam login / email).
Jak to bedzie synchronizowane?
Chcialbym aby Windows 10, ktory jest badz co badz testowy, nie pozmienial mi zadnych ustawien w Windows 8.1. Mozna tam ustawic jakis priorytet, tak jak przy synchronizacji firefoxa czy ostatnia zmiana sie liczy, a moze dwie maszyny maja osobne subkonta?

Pozdrawiam

  • [WINNT] Windows > 8 synchronizacja, 2late <=