Re: [WINNT] XP i pliki .mts

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i pliki .mts
From: ApostatA <noNAME@wp.pl>
Date: Thu, 02 Oct 2014 20:58:39 +0200
Cześć
Na kompie z XP Home pliki .mts odtwarzają się w zwolnionym tempie, zarówno
w Picasie jak i MediaPlajerze. Pliki filmów typu .avi odtwarzają się
poprawnie. Zainstalowany K-Lite Codec Pack. Instalacja XP jest świeżutka.
Komp to Sempron 2300+ na płycie K7VT4A+. Możliwe że po prostu procek za
wolny?

tez tak miałem na XP, nic nie pomagało. A na win7 zdziwko bo w smplayerze chodzą bez zająknięcia i nawet nagrania z TVP HD nie zuzywają wiecej niz 25% procka z dolnej półki. Tylko "przewijanie" nie działa, ale to chyba kwestia ze w systemie nie mam zadnych kodeków.
Zawsze mozesz je przerobić avidemuxem.

--
"...tylko ludzie ku..."