Re: [WINNT] XP i pliki .mts

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i pliki .mts
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 5 Oct 2014 11:14:06 +0200

Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:m0gd6u$5bd$1@node1.news.atman.pl...
Czyli prawdopodobnie twierdzenie, jakoby LAME było kodekiem
nielubiącym się z prockiem wielordzeniowym jest nieco pochopne ;-)

Powód jakiś był, a nie miałem jak zbadać...
Może gryzł się z systemowym, cholera wie?
Może kwestia VirtualDub-a?
Pozostało tylko gdybać.
To nie pierwszy program, z którym mialem kłopot przy więcej, niż jednym rdzeniu. Swego czasu, na NT4 z 2 prockami 233MMX zainstalowałem sobie grę Hexen-2 i jakie jaja, panie Ferdku, przy obracaniu postaci zrobiła ćwierć obrotu, następnie go powtórzyła, itd. O dziwo, nie wywalało się. Gdy przypisałem grze tylko jeden procek, natychmiast problemy ustąpiły.

Nie kwestionuję samego zdarzenia, jednak nie winiłbym
biednego LAME. On i tak wystarczająco cierpi z powodu tego,
jak się nazywa ;-)

Nie on jeden :) Próbuję sobie przypomnieć... na razie mi się tylko jedno przypomina, że jakiś program, czy system, jest zatytułowany ASS, może przypomnię sobie więcej...? W każdym razie, gdy wziąć niskie bitrate i próbkowanie empecza, to opinia jest uzasadniona - nie ma gorszego (wprowadza duże zniekształcenia). Co innego normalne i wyższe bitrate - tu (LAME oczywiście) pokazuje swą moc!

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.