Re: [WINNT] XP i pliki .mts

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i pliki .mts
From: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Wed, 1 Oct 2014 08:15:26 +0000 (UTC)
Dnia 30.09.2014 ACMM-033 <valhalla@interia.pl> napisał/a:

> Nie wątpię w to.

Czyli prawdopodobnie twierdzenie, jakoby LAME było kodekiem
nielubiącym się z prockiem wielordzeniowym jest nieco pochopne ;-)

> Może to kwestia pokąsanych sterowników, że dwa na raz... ale nie mam jak

Może to być, pożreć się może wiele.

Nie kwestionuję samego zdarzenia, jednak nie winiłbym
biednego LAME. On i tak wystarczająco cierpi z powodu tego,
jak się nazywa ;-)

--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.