[WINNT] [OT] Re: Windows Mail a Windows Live Mail...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [OT] Re: Windows Mail a Windows Live Mail...
From: "Piotr C." <piotr@mabanana.com.delete.pl>
Date: Wed, 1 Oct 2014 21:55:40 -0700
On Mon, 29 Sep 2014 22:42:18 +0200
"ACMM-033" <valhalla@interia.pl> wrote:

> Zmęczony ograniczeniem OE, gdzie plik folderu, przekroczywszy 1GB (no, 1.2
> GB), sprawiał OE problemy - nie był prawidłowo otwierany

Z 3 lata temu, po przejściu na windows 7, próbowałem obydwu i wyrzuciłem. Nie
odpowiem już dlaczego, ale na pewno źle współpracowały z gmailem, a
przynajmniej nie do końca dobrze.

Piszę OT bo właściwie moja konstatacja jest taka że nie ma pod windowsa dobrego
programu pocztowego obecnie, tak jak nie ma dobrego komunikatora (w ogóle
dobrego protokołu który byłby popularny).

Używam obecnie Postboxa (delikatnie płatny jednorazowo z tego co pamiętam) i
jest całkiem OK, myślę że mógłby Ci przypasować bo jest dość szybki, prosty -
tak jak OE tylko lepiej. Wadą brak obsługi grup i niedorobione wyświetlanie
obrazków, momentami.

Do pracy - Outlook i niestety ale żal dupe ściska używać tego. No ale taki
standard korporacyjny, z resztą co by miało być innego...

Kiedyś męczyłem Thunderbirda ale też bardziej wk...wiał niż to warte. Lata temu
- jeszcze na linuksie - KMail był całkiem OK ale też wtedy inne miałem potrzeby.

Daj znać jak zakończyły się badania :)