[WINNT] sp3 w kawałkach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] sp3 w kawałkach
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Mon, 15 Sep 2014 09:53:12 -0700 (PDT)
ostatnio zalapalem wirusa sality (bardzo agresywny blokuje nawet instalacje
antywira i uruchomienie kompa w trybie awaryjnym no i infekuje tysiace execow
itp itp, niespecjalnie sie z tym ukrywa i na szczescie jest cos takiego jak
kaspersky sality killer (uff) ale pozatym robi jazde na maksa :C)

przywrocilem wiekszosc kompa z tym ze natknalem sie na ten problem ze nie mam
na dysku czy plycie service pack 3 do xp a mam w domu net z aero2 9na tym necie
50KB/s co godzine rozlacza polaczenie i mozna sciagnac maks plik w granicach
100-150MB i nie ma sily by sciagnac jakas wieksza paczke -

stad pytanie/prosba czy ktos znalby moze namiar na jakies linki sakd mozna
sciagnac sp3 w paczkach (do okolo 100 MB) ? bez sp3 nie instaluje mi sie driver
do nvidii (gt610) nawet ten starszy ktory mam na plycie (320.63) ten nowszy ze
stronki (340.cstam)
nieststy tez jest za duzy bym go pobral (okolo 200 MB) i to tez jest problem -

ktos moglby cos poradzic? w najgorszej sytuacji moze podzielic sp3 rarem na
powiedzmy 5 czesci po 80 MB i uploadnac gdzies pod linka? much tnx