Re: [WINNT] Firefox 32.0 po aktualizacji - losowe przełączanie się do tr

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Firefox 32.0 po aktualizacji - losowe przełączanie się do trybu offline
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 5 Sep 2014 22:24:53 +0200
Dnia Thu, 04 Sep 2014 23:10:48 +0200, Krystek napisał(a):

> Dla mnie było ważniejsze, że łyknął mi bez zająknięcia cały konfig  z
> obecnego Firefoksa 32 i działał żwawiej w porównaniu do tegoż.

Z tym akurat nie powinien mieć problemów - w końcu z tego samego kodu się to
wywodzi. :D

> U mnie na 32-bitowym systemie i 4GB RAM Firefox najczęściej się wykłada,
> gdy zajmie 1,5GB pamięci. No, ale mam również uruchomione inne programy w
> tym samym czasie.

To tak jak u mnie. I szlag mnie zaczyna coraz konkretniejszy ogarniać, jak
widzę, że przeglądarka po kilku(nastu) godzinach użytkowania - nie żebym po
60 zakładek otwierał jednocześnie - wpierdziela pod 1,5 GB, a InDesign z
projektem 140-stronicowego katalogu zadowala się 650 MB. :-/

> Gdy już będę miał nowszy komputer i 64-bitowy system to planują nań
> zainstalować i korzystać z Waterfoxa (<https://www.waterfoxproject.org/>).

Mam, używam, ram wpierdziela równie chętnie co Firefox czy Pale Moon i
równie „chętnie” oddaje (czytaj: jak go zamknąć, to odda co zajął).

[ Żeby przekonać Cię, że naprawdę Cię przewyższam… nie mówię tu o wzroście ]
[ w kilogramach tylko, że tak powiem o wymiarze moralnym… masz tu banana!  ]
[                                              (Król Julian, „Madagaskar”) ]