Re: [WINNT] Firefox 32.0 po aktualizacji - losowe przełączanie się do tr

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Firefox 32.0 po aktualizacji - losowe przełączanie się do trybu offline
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Thu, 04 Sep 2014 23:24:13 +0100
On 04/09/2014 22:10, Krystek wrote:

(ciach…)

Gdy już będę miał nowszy komputer i 64-bitowy system to planują nań
zainstalować i korzystać z Waterfoxa (<https://www.waterfoxproject.org/>).

Mialem kiedys Waterfoxa, zrezygnowalem bo aktualizacje jakos sporo spoznione byly a zalezalo mi mi na Firefox Sync. Od kiedy mam szybki komputer nie wyczajam roznicy miedzy przegladarkami. Czy to chrome, opera, firefox, wszystko jedno. Uzywam firefoxa bo mi ladnie synchronizuje wszystkie windowsy, linuxy i androidy.

Pozdrawiam

---
This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection
is active.