[WINNT] Firefox 32.0 po aktualizacji - losowe przełączanie się do trybu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Firefox 32.0 po aktualizacji - losowe przełączanie się do trybu offline
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Wed, 03 Sep 2014 18:50:21 +0200
W nocy używałem Firefoksa i wyskoczył komunikat namawiający do aktualizacji dotychczasowej wersji 31.0 na wersję 32.0. Dzisiaj, w ciągu dnia miałem kilka rzeczy do zrobienia i zaczęły się cyrki. Przeglądarka sama z siebie przełącza się do trybu offline. Logowałem się do panelu banku i po wpisaniu hasła zamiast okna do zarządzania rachunkami w banku pokazała się przeglądarkowa strona z komunikatem, że właśnie pracuję w trybie offline. Później logowałem się do panelu nie banku, ale do panelu zarządzania domenami w jednej firmie i tak samo: losowo zaczęło mnie przy klikaniu po opcjach przełączać do trybu offline. Dodatkowo wkurzające jest to, że gdy wyłączę tryb offline na danej karcie i włączę nową, pustą to i tak przeglądarka jest w trybie offline. Muszę wyłączyć tryb offline, zamknąć felerną kartę i dopiero otworzyć nową, pustą. Ktoś też tak ma? Ktoś wie, jak temu zapobiec? Normalnie pracować nie mogę, bo losowo mnie wywala z różnych zalogowanych stron.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/