Re: [WINNT] Kompatybilność programπów ze skalowaniem ekranu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kompatybilność programπów ze skalowaniem ekranu
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 28 Aug 2014 18:35:52 +0200

Użytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w wiadomości ltnfjk.d3g.1@pb2004.pl">news:ltnfjk.d3g.1@pb2004.pl...

Ale na pewno te 3200×1800 przy 13,3" to jest rozdzielczość pracy tego
monitora?

(ciach…)

Tak. Choćby[1]. Domyślne skalowanie w systemie wynosi 200%.

Pardon, że ja tak między Wódkę a Zakąskę - oftopicznie - czy gdy będę chciał mieć rzeczywiście te 3200x1800, maleńkie literki do oglądania przez lupę, to da się zrobić taka rozdzielczość? Orientujecie się, czy XP to obsłuży? Zamierzam nabyć takiego lapa, może z odzysku, zobaczę i próbuję się zorientować od innych, czy nie właduję się na jakąś minę...?

Jeszcze raz pardon, że się władowałem...

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.