Re: [WINNT] Kompatybilność programπów ze skalowaniem ekranu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kompatybilność programπów ze skalowaniem ekranu
From: "Latet" <latet@latet.pl>
Date: Wed, 27 Aug 2014 22:03:59 +0200
Od wersji 37 podobno ma być obsługiwane[1].

No i jest :-)

Na marginesie - czy max. "powiększenie" jakie można ustawić w Win 8.1 to zawsze jest tylko 200%? Bo przy ekranie 13" @ 1920x1080 to jest nawet za dużo (sam używam 150%), ale jak widzę jaką rozdzielczość mają niektóre ultrabooki (np. 3200 x 1800 przy 13,3"), to pewnie 300% byłoby dopiero dobrze.

Z drugiej strony... mało co (w sensie grafiki na www) będzie wyglądać ostro przy PixelRatio=3. Takiego narzutu jakości obrazu raczej webmasterzy nie stosują - jeszcze to im w krew nie weszło...

P.S.
Trochę mnie też zdziwiło, jak się dziś zorientowałem, że najnowsza wersja Adobe Readera nie jest DPI-aware! Tekst jest lekko rozmyty. Zainstalowałem dla porównania Foxit Reader i różnica jest kolosalna!