Re: [WINNT] Indeks wydajności systemu windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Indeks wydajności systemu windows
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 28 Aug 2014 18:44:23 +0200

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:1ex8adxot6i75$.199ij11pqa7z0.dlg@40tude.net...
przeleciałem go HDTune i brak uszkodzeń. Natomiast, co ciekawe, HDTune nie
pokazuje żadnych wartości w polu SMART-a. Pusto, pomimo tego że dysk
ewidentnie obsługuje SMART.

...z prawami admina?
Dorwij gdzieś Victorię i sprawdź w trybie awaryjnym, czy jakimś RescueCD. A może nawet w zwykłym trybie zabangla? Już w XP miewałem, że jeden progs nic nie pokazywał, bądź totalne pierdoły, a drugi dawał sobie radę, choć np. trudniej było to zinterpretować. Poza tym, zorientuj się, czy SMART dla tego dysku jest włączony, w BIOSie, czy na samym dysku (czasem bywają wyłączone i wtedy wiadomo, że z listy parametrów nici).

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.