[WINNT] Windows - jakie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows - jakie
From: "Irek.N." <tajny@jakis.taki.jest.pl>
Date: Wed, 27 Aug 2014 22:43:39 +0200
Witajcie i nie bijcie na wstępie, nie znalazłem grupy o windows serwer.

Zanabyłem używany serwer DELL-a z 2-ma procesorami. Pytanie, jakie windows poradzi sobie z takim sprzętem? Myślałem o WIN7 64 pro - aby na tym postawić serwer, ale pamiętam, że przy kopiowaniu większych ilości danych (projekty to paczki po 150GB) wykłada się ślicznie (pomaga jedynie restart - coś o zużyciu pamięci na proces czy jakoś tak - znany błąd), więc to chyba nie jest dobra droga. Nie mam wielkich wymagań, więc zakup najnowszej wersji Windows Serwer raczej nie wchodzi w grę (nie mam też takich potrzeb, będzie się logowało kilka osób, udostępnione zasoby to tylko 2 katalogi, może jakiś apacz... ciężko powiedzieć, ale nic nadzwyczajnego, na ten moment).

Co Waszym zdaniem warto posadzić na takim sprzęcie aby zapomnieć o problemach?

Irek.N.