Re: [WINNT] Windows - jakie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows - jakie
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 27 Aug 2014 23:55:41 +0200
Dnia Wed, 27 Aug 2014 23:24:47 +0200, Irek.N. napisał(a):

> Nie, aż tak to nie, ale kilkadziesiąt tysięcy plików o łącznej wielkości
> około 150GB musi przechodzić bez zająknięcia.
> Zrobiłem sobie "NAS"-a na W7 64 pro i katastrofa z tego była. Wydajność
> paskudna, zwisy w połowie kopiowania. Dlatego obawiam się iść tą drogą.
(ciach…)

Hmm. Mam taką maszynkę, na której jednocześnie działa serwer FTP, serwer
poczty i newsów plus serwer na backupy. 150GB to parę razy dziennie potrafi
latać, czasami pcham na niego - w różnych plikach - po 2TB i 64-bitowe
Windows 7 Pro nie mają z tym najmniejszego problemu.

Stoi to wszystko na Core 2 Duo E8400, 6GB ram plus parę dysków, nawet
jeszcze nie spiętych w żaden RAID.

(ciach…)

[ Nic tak nie pogłębia wkurwienia, jak pogodni optymiści.  (www.shapes.pl) ]