Re: [WINNT] Windows - jakie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows - jakie
From: "Irek.N." <tajny@jakis.taki.jest.pl>
Date: Wed, 27 Aug 2014 23:24:47 +0200
150 GB w jednym pliku? Kopiowałem kilka razy pliki o wielkości 320 GB i nie było problemów, ale ja mam 7 64bit home.

Nie, aż tak to nie, ale kilkadziesiąt tysięcy plików o łącznej wielkości około 150GB musi przechodzić bez zająknięcia. Zrobiłem sobie "NAS"-a na W7 64 pro i katastrofa z tego była. Wydajność paskudna, zwisy w połowie kopiowania. Dlatego obawiam się iść tą drogą. Teraz używam poskładanego z tego co było pod ręką PC-ta z WinXP32pro na kontrolierze SCSI Adapteca (LVD320-ki ale wdajność i tak żadna). Jedna poważna awaria już była i sądzę że powinienem w końcu zrobić porządek z firmowym serwerem.

Jak chcesz mieć tam windows to może 2003 serwer?
Kurcze nic nie wiem o tym systemie. Lat temu naście zarządzałem Novelowymi serwerami, ale to było tak dawno... czasy gdy wszyscy zachwycali się AS-em 400 :) Tutaj czytam o CAL-ach... muszę się zagłębić w to. No i cena jest... hmm... serwerowa. Ciekawe ile wyjdzie system pozwalający zalogować się powiedzmy 15-u osobom.

Miłego.
Irek.N.