Re: [WINNT] Win 7 x64 - dziwna poprawka KB2976627

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 7 x64 - dziwna poprawka KB2976627
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Wed, 27 Aug 2014 20:56:33 +0200
Dnia 26 Aug 2014 11:20:01 GMT, Piotr B. [pb2004] napisał(a):

> Niech zgadnę, mały SSD? ;-)

Ano niestety :-) Ale juz planuje zakup drugiego i bedzie ok.

> Zacznij od WindowsUpdate.log i CBS.log. Może
> jest tam podana ścieżka zwracająca ten błąd.

Niestety sciezek nie bylo, ale przejrzalem co mam polinkowane w "program
files" i troche na czuja uwolnilem kilka katalogow.
No i poszlo :-) Przynajmniej Windows Update napisal, ze powodzenie i ze
teraz trzeba zrestartowac, rano zobacze czy po restarcie bedzie w porzadku.
Dzieki za wsparcie :)

--
pozdro
R.e.m.e.K