Re: [WINNT] Win 8 - restarty po aktualizacjach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 8 - restarty po aktualizacjach
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 17 Aug 2014 23:07:54 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości news:rjijg4ql714y$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Start - Run -> gpedit.msc
Local Computer Policy -> Computer Configuration -> Administrative Templates
-> Windows Components -> Windows Update -> Alway automatically restart at
the sheduled time -> prawy klik, Edit, ustawić na "Disable".

Chyba to akurat powinno być to. :D

A doraźnie net stop wuauserv, ja tak u siebie wyłączam i nie przemiela po poprawkach (też potrafiłem się nabluzgać, gdy coś ważnego wierciłem, a akurat, jak już spałem, załapało coś z WU i jebut, rozpieprzyło mi wszystko, niekoedy nie do odtworzenia, a komp rano radośnie melduje w dymku, że dostał z WU i musiał się zresecić...), do kolejnego, tym razem własnoręcznego restartu. Niezbyt przepadam za tym, że komp i system "lepiej wiedzą", czego potrzebuję...

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.