Re: [WINNT] Win 8 - restarty po aktualizacjach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 8 - restarty po aktualizacjach
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 21 Aug 2014 21:14:41 +0200

Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:lsrlpi$gq4$1@node1.news.atman.pl...
Z aluzjami i pretensjami do waszego eksperta od siedmiu boleści, który to znowu podał poradę ni w pięć ni w dziesięć. Ja byłam tylko pytającą.
A zresztą spadaj.

Spadaj ty, Kaja. Ty mi najwyżej możesz białą chusteczką przez okno pomachać. Jesteś ostatnia, której się posłucham. Ty masz parcie na szkło, to sobie przyj. To nie mój problem, w jakie konsekwencje to parcie obrodzi. Kibicować nie będę. I zostaję tu, czy ci się to podoba, czy tym bardziej nie.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.