Re: [WINNT] Win 8 - restarty po aktualizacjach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 8 - restarty po aktualizacjach
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 18 Aug 2014 01:53:58 +0200
Dnia Sun, 17 Aug 2014 23:07:54 +0200, ACMM-033 napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości

> A doraźnie net stop wuauserv, ja tak u siebie wyłączam i nie przemiela po
> poprawkach (też potrafiłem się  nabluzgać, gdy coś ważnego wierciłem, a
> akurat, jak już spałem, załapało coś z WU i jebut, rozpieprzyło mi wszystko,
> niekoedy nie do odtworzenia, a komp rano radośnie melduje w dymku, że dostał
> z WU i musiał się zresecić...), do kolejnego, tym razem własnoręcznego
> restartu.
> Niezbyt przepadam za tym, że komp i system "lepiej wiedzą", czego
> [...]

Nie lepiej po prostu sobie ewentualnie skonfigurować Windows Update, żeby
poprawki ściągał, ale nie instalował, czy żeby tylko powiadamiał o nowych?

[ Romantyk człowiek, któremu miłość zdarza się częściej, niż seks.         ]
[                                                         (JoeMonster.org) ]