Re: [WINNT] pagefile.sys

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] pagefile.sys
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 16 Aug 2014 23:04:23 +0200
Dnia Sat, 16 Aug 2014 22:09:28 +0200, animka napisał(a):

(ciach…)

> Tak. :D
> Tylko, że to pagefile.sys wskoczyło mi na dysk niesystemowy (D:)
> ponownie i znowu się użerałam.
> Teraz już wiem co i jak i zapamiętam to na przyszłość :-)

Każdy średnioogarnięty user potrafi sobie ustawić gdzie swapfile ma
powstawać, jednej Animce Windows wyciął taki obrzydliwie wredny numer, że
się władował gdzie chciał i nie pozwolił porzeźbić. Aż musiała reinstalować.
Bidusia. Normalnie aż bym Jej mleczka w kubeczku nalał. :D

[ Szczęśliwy mężczyzna, to taki, który więcej zarabia, niż jego żona jest  ]
[ w stanie wydać. Szczęśliwa kobieta, to taka, która takiego znajdzie.     ]
[                                                            (Mario Adorf) ]