[WINNT] Co z darmową wersją Malwarebytes?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Co z darmową wersją Malwarebytes?
From: "Feliks" <F@liks.pl>
Date: Fri, 1 Aug 2014 19:31:26 +0200
Do tej pory używałem Malwarebytes Anti-Malware
w wersji darmowej, legalnej dla celów niekomercyjnych.
Kiedyś zrobiłem instalację korzystając ze ściągniętego
(nie pamiętam już skąd) mbam-setup-1.62.0.1300.exe,
a następnie uaktualniałem bazę szkodników.
Wszystko ładnie działało, a program był pożyteczny.
Fakt, że wersja darmowa nie ma strażnika wcale mi nie
przeszkadzał.

Ostatnio coś się zmieniło, bo aktualizacja bazy szkodników
powoduje automatyczną aktualizację samego programu
do wersji 2.0.2.1012, która już nie jest darmowa, tylko
trial i ma bardzo krótki okres użytkowania.

Odinstalowałem program i próbowałem jeszcze raz zainstalować
wersję 1.62.0.1300, ale sytuacja się powtórzyła, czyli nie można
zaktualizować bazy szkodników bez aktualizacji programu.

Czy wersja darmowa tego programu już nie jest dostępna?
Jeśli jest, to skąd ściągnąć setup wersji free takiej żeby móc
potem aktualizować tylko bazę szkodników i pozostać przy
wersji free?

Używam nadal Windows XP (i jest mi z tym dobrze).

Pozdrowienia, Feliks