Re: [WINNT] Nie włącza się Adobe Reader

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie włącza się Adobe Reader
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 18 Jul 2014 16:44:41 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości 1juo5ch7z77gg.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:1juo5ch7z77gg.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Foxita, czy jego instalowania się?

By default założenia, że PDFy chcę otwierać w przeglądarce. :D

W każdej chwili do wyłączenia przecież... Czasem korzystam, jak np. wystawić przelew, to parametry z faktury spisać (nie korzystam z PZ, łatwiej mi takie rzeczy kontrolować samemu) lepiej mi jest, z sąsiedniej zakładki w przeglądarce.

Reader... Czy lżejszy...? U mnie w każdym razie służył głównbie do mulenia
kompa...

Od pełnego Acrobata? I owszem. Choć u mnie (Acrobat) to jedno z podstawowych narzędzi pracy, więc mnożenie bytów dokładaniem jeszcze Readera jest średnio
sensowne. :D

Taki masz układ, to wiadoma sprawa.

Mnie tam chmura niepotrzebna. Mając wybór instalowania opcji chmurowych,
omijam je.

Ja też mam jedno narzędzie, z którego korzystam (Dropbox akurat), a cała
reszta ozdobników w różnym sofcie mnie tak średnio nawilża. :D

Tak mi ten DB lata ostatnio koło oczu (w postaci opcji do zainstalowania przy tym, czy owym), a wcięło mi gdzieś pendraka i wisi mi "kilka kilo" materiału do przeniesienia. Jeśli po drugiej stronie nie będzie potrzeby instalowania, czy nawet odpalania czegokolwiek poza przeglądarką, będzie w sam raz. Rozważę go.

Ja też... Jak się zmieni wersja na wyraźnie wyższą, to weryfikuję, czy mi
się coś nie dośpiewało.

U mnie jest opcja „custom” tak po prostu z definicji. I koniec. :D

Takowoż. Ale skurkojady, potrafią to tak czasem zamanewrować, że niby wyłączysz, a to trzeba było przeptaszyć np. pole niżej...

uszczęśliwianie na siłę. Po co mi np. FB plugin w foxicie? Mam pół świata
poinformować, że oto właśnie otworzyłem serwisówkę do branzlomatu, czy
tygielka do grzania wosku, bądź zestaw parametrów wibratora "turystycznego
aparatu do masażu"? Albo listę filmów pornograficznych?

Już wiesz, dlaczego u mnie przy instalacji czegokolwiek jest wybierana z
definicji opcja „custom”? :D

Najgorsze, że tego plugina nie mogę odwalić przy instalacji. Na szczęście, wystarczy go usunąć by delete i zrestartować Foxita.

Normalnie - nie wiesz co to jest, to klikasz „Anuluj” i dzwonisz, a ja się
zdalnie podłączę i Ci to wyjaśnię. Opcja na tłumaczenie łopatą przez
głowę -

A to już za dużo, to już jest nieprzekraczalne :)

Co jest nieprzekraczalne?

Dla Mamuśki mojej dodatkowe opcje w ewentualnym programie...

Fizycznie mógłbym, ale... moja mama tego nawet prowadzona za rękę niemal
napewno nie przeskoczy...

Nie doceniasz Pani Mamusi. :D

Powiedziałbym, że nawet przeceniam... Choć kiedyś, jak pękła gumowa fajka łącząca głowicę silnika (Syrena 105) z termostatem, w trasie, to ja się zacząłem zastanawiać, czym i jak to okręcić (puściło po szwie), aby uszczelnić, tymczasem Mamuśka wzięła jakąś folię, kaałek sznurka, obłożyła, przy-tfu-tfu-wiązała, do celu dojechaliśmy. Oczywiście po ostudzeniu przegrzanego silnika i dolaniu wody do układu. BTW znacie Syrenkowy problem, że w upał temperatura w układzie potrafiła (nie zawsze!) dolecieć do setki i aby nie przegrzać silnika, trzeba było, ten tego, włączyć ogrzewanie na full? :)) LATEM!!

Więc spoko - pewnych rzeczy nie robię nie z lenistwa, ino z braku laku :)

Jak sobie tam stryjek winszuje. :D

Czasem to jedyna droga...

:D

No właśnie! Najgorsze, że w upał nie mogę tego piwem "pogłaskać" ...

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.