Re: [WINNT] MS Outlook 2003 - smieci na pulpicie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] MS Outlook 2003 - smieci na pulpicie
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 18 Jul 2014 16:49:01 +0200

Użytkownik "PureNick" <ibozaurCTRL+X@zax.pl> napisał w wiadomości mn.93de7de71ba10e8d.84011@zax.pl">news:mn.93de7de71ba10e8d.84011@zax.pl...
Może FileMonem złapiesz?
(Masz 100% pewność, że to MSO zapisuje ci ten plik?)

Oczywiście, plik ma rozszerzemnie MSG
i nazwę taką jak mail roboczo otwarty.

No tak. Miałem na myśli, czy np. program nie uruchamia czegoś pomocniczo i ten pomocnik np. zamieszcza ten znacznik, a zgaszony zbyt wcześnie nie usunie znacznika...

Myślisz że FileMon wyłapie coś co uruchamia się oprócz MS Outlook?
(o ile coś takiego się w ogóle dzieje).
myślę że trzeba szukać w jego MSO.

No, pod tym właśnie kątem pomyślałem o FM, że może wyłapie jakiś niuans, albo może złapie, czy przy próbie skasowania przez program tego znacznika, nie następuje np. jakiś konflikt praw dostępu, własności, itd... Czyli może program chce skasować, ale w myśl żołnierskiego "...i o trudnościach nie meldować" trudność pomija milczeniem?

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.