Re: [WINNT] Nie włącza się Adobe Reader

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie włącza się Adobe Reader
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 17 Jul 2014 23:04:24 +0200
Dnia Wed, 9 Jul 2014 18:57:25 +0200, ACMM-033 napisał(a):

(ciach…)

> Foxita, czy jego instalowania się?

By default założenia, że PDFy chcę otwierać w przeglądarce. :D

> Reader... Czy lżejszy...? U mnie w każdym razie służył głównbie do mulenia
> kompa...

Od pełnego Acrobata? I owszem. Choć u mnie (Acrobat) to jedno z podstawowych
narzędzi pracy, więc mnożenie bytów dokładaniem jeszcze Readera jest średnio
sensowne. :D

> Mnie tam chmura niepotrzebna. Mając wybór instalowania opcji chmurowych,
> omijam je.

Ja też mam jedno narzędzie, z którego korzystam (Dropbox akurat), a cała
reszta ozdobników w różnym sofcie mnie tak średnio nawilża. :D

> Ja też... Jak się zmieni wersja na wyraźnie wyższą, to weryfikuję, czy mi
> się coś nie dośpiewało.

U mnie jest opcja „custom” tak po prostu z definicji. I koniec. :D

> Pół biedy, gdy można to wykastrować "zanim", gorzej jest "po", takie
> uszczęśliwianie na siłę. Po co mi np. FB plugin w foxicie? Mam pół świata
> poinformować, że oto właśnie otworzyłem serwisówkę do branzlomatu, czy
> tygielka do grzania wosku, bądź zestaw parametrów wibratora "turystycznego
> aparatu do masażu"? Albo listę filmów pornograficznych?

Już wiesz, dlaczego u mnie przy instalacji czegokolwiek jest wybierana z
definicji opcja „custom”? :D

> A to już za dużo, to już jest nieprzekraczalne :)

Co jest nieprzekraczalne?

> Fizycznie mógłbym, ale... moja mama tego nawet prowadzona za rękę niemal
> napewno nie przeskoczy...

Nie doceniasz Pani Mamusi. :D

> Czasem to jedyna droga...

:D

[ Chase: How would you feel if I interfered in your personal life?         ]
[ House: I'd hate it - that's why I cleverly have no personal life.        ]
[                                               ("House M.D. 1x13 Cursed") ]