Re: [WINNT] W8.1 - problem z kluczem rejestru

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8.1 - problem z kluczem rejestru
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Mon, 30 Jun 2014 15:30:29 +0200
W dniu 2014-06-30 12:18, Dominik & Co pisze:

Możesz ustawić stosowne uprawnienia (ale AFAIK dla klucza, nie dla
wartości),

Właśnie nie mogę. Mam je wyszarzone mimo iż jestem zalogowany z uprawnieniami administratora. :-(

A po drugie, nawet gdybym mógł zablokować cały klucz Desktop, to nie jestem pewien czy nie narobiłbym sobie jakiegoś diabła w systemie. Klucz ten ma dziesiątki różnych wartości i podkluczy.

albo wyeksportować go gdzieś na dysk i przy każdym
logowaniu/uruchamianiu systemu, metodą radziecką, odpalać bata o zawartości:

regedit /s c:\dobry.reg

Też tak myślałem ale wydawało mi się to bardzo "awaryjnym" rozwiązaniem w przypadku gdy nie poskutkuje "profesjonalne" podejście :-)

Swoją drogą co za cholera może mi grzebać w tym kluczu?

--
Pozdrawiam
Marek