Re: [WINNT] W8.1 - problem z kluczem rejestru

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8.1 - problem z kluczem rejestru
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Mon, 30 Jun 2014 08:42:17 +0200
W dniu 2014-06-30 01:07, artiun pisze:

Potem udaje się jechać po kimś.

Nie rozumiem? Co masz na myśli? Opowiedziałem o moich doświadczeniach, a czego nie chciałem czynić bo i tak nikt mi nie pomoże w rozwiązaniu problemu ale może pomóc w zamaskowaniu objawów problemu. Skoro nie można rozwiązać go, to należy spowodować aby był możliwie jak najmniej dokuczliwy. Nie jeżdżę po nikim.

Wyjaśnię, że moje działania skierowałem w zamaskowanie problemu a nie jego rozwiązanie ponieważ już ze 2x w ciągu ostatnich lat opisywałem na forum problem. Padały wtedy identyczne sformułowania, że to wirus itp. nie bacząc iż w internecie mnóstwo osób ma identyczny problem z tym "wirusem" też od lat i w żadnym przypadku nikt nikomu nie pomógł. Dlatego właśnie pytam tylko o ten klucz rejestru, którego modyfikacja jako tako pozwala mi na funkcjonowanie, a który to uparcie przywraca swoją pierwotną wartość.

To po co mam pisać o avir, skoro TY to wiesz? (teraz ile postów napisałeś).
Nie prościej, zwyczajnie napisać" mam to, z tym mam problem?

Napisałem nawet precyzyjniej przecież - w jakim kierunku idą moje podejrzenia a także napisałem "zwyczajnie" dlaczego eliminuję hipotezę problemów z wirusem z rozważań.

--
Pozdrawiam
Marek