[WINNT] W 8.1 i niechciane wybudzanie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] W 8.1 i niechciane wybudzanie
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Mon, 30 Jun 2014 15:37:57 +0200
Witam,

Wydaje mi się, że wszystko z wyjątkiem klawiatury mam wyłączone w sensie możliwości wybudzania komputera. Jednakże nie tak rzadko, prawie codziennie zdarza mi się, że komputer uruchomi mi się w 30-60 sekund po wyłączeniu. Nie potrafię winowajcy namierzyć.

powercfg /lastwake

zwraca mi (nie pamiętam dokładnie), że tabtip czy jakiś taki proces wybudził komputer. Mam tablet podłączony - może to jakaś wskazówka. Jednakże celowo nie da się tabletem wybudzić komputera - jedynie klawiaturą lub włącznikiem. Any ideas?

--
Pozdrawiam
Marek

  • [WINNT] W 8.1 i niechciane wybudzanie, Marek <=