Re: [WINNT] W8.1 - problem z kluczem rejestru

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8.1 - problem z kluczem rejestru
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Sun, 29 Jun 2014 18:35:03 +0200

Wejdź w uprawnienia dla klucza i dodaj odmowę dla swojego użytkownika.

Zanim coś spierniczę chciałbym się upewnić co mam zrobić. Rozumiem, że edytuję uprawnienia dla użytkownika jakim się loguję na dany profil, czy tak? (właścicielem jest SYSTEM).

Gdy w uprawnieniach 2x kliknę na użytkowniku to wszystkie uprawnienia mam wyszarzone. Nie mogę niczego zmienić. Co z tym zrobić?

Mało tego, nawet jeśli mógłbym zmienić uprawnienia, to będą to uprawnienia całego klucza Desktop a nie jego konkretnej wartości ForegroundLockTimeout. Czy na pewno mam to zrobić? Czy potem nie będę miał z czymś problemów?

--
Pozdrawiam
Marek