Re: [WINNT] TCP Optimizer, xp - modyfikacja rejestru, kaganiec prędkości

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] TCP Optimizer, xp - modyfikacja rejestru, kaganiec prędkości pobierania na jednym wątku
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 25 Jun 2014 01:49:26 +0200

Użytkownik "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl> napisał w wiadomości news:53a4901d$0$2161$65785112@news.neostrada.pl...
tak, jak ja nie napisze, ze wlasnie dzisiaj uruchomilem wspomniany soft, podskoczyla szybkosc o co najmniej 20%, a w porywach ok 30 (bo dokladniej to

Oszukuje wskaźniki.
Po takich modyfikacjach, na łączu 120, speedtest.net pokazał mi ponad 300 Mbps szybkości. Zmierz lepiej, kilka razy, jak długo potrwa transmisja obiektu o określonej wielkości. Wskaźniki tylko cię oszukają. A destabilizować sobie transmisję kosztem dospieszenia o góra 10%, hmm, ale ja truskawki cukrem... Jak wspomniałem, najlepsze były ustawienia domyślne. Jak się nakombinowało, to zresetować winsocka i znów będzie dobrze. Nakombinowane parametry pokazywały znacznie większą szybkość widzianą, ale rzeczywista potrafiła zmaleć do połowy, a nawet bardziej. To nie były dwie bylejakie próby. To było kilka godzin testów. Jedyny przypadek, że kombinowanie z parametrami rzeczywiście coś dawało, to jak miałem SDI i Windows 98 - tragedia w transferach, to też było powodem przejścia na linię NT - kłopoty z transferem zniknęły. I co śmieszne, nie kombinowanie parametrów łącza (jedynie powiększenie bufora odbiorczego trochę dawało), ale powiększenie bufora dysku (w W98 oczywiście) do 1/8 RAM, pomagało znacznie złagodzić zrywania i niestabilności transferu. W W95 numer ten był nieskuteczny.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.