Re: [WINNT] Problem z laptopem Win7 - długie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z laptopem Win7 - długie
From: Angus <angus48@wp.pl>
Date: Tue, 24 Jun 2014 23:03:09 +0200
Dnia Wed, 18 Jun 2014 12:02:45 +0200, Doxent napisał(a):

> Pewnie siedzi gdzieś upperfilters i lowerfilters na usb w rejestrze albo co
> gorsza ma zablokowane uprawnienia modyfikacji na kluczach.
>
> przeleć tym programem ale zaznacz wszystkie możliwe opcje do naprawienia a
> szczególnie Reset Registry Permissions
> http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

Naprawdę godny polecenia programik. Tyle, że czasochłonny:)) Włączyłem go o
21-ej wieczór na innym moim kompie domowym z Windows 7/64, na którym też
nie chciały instalować się aktualizacje i gdy się przebudziłem o 6-tej
rano, doszedł do pozycji 6-tej na ponad 20 z pozycji do sprawdzenia i
naprawienia. Ale na szczęście te najważniejsze naprawił i dzisiaj na tym
kompie zainstalowały się 153 aktualizacje!! Z naprawy laptopa żony
zrezygnowałem. Dostała obietnicę, że od września będzie mieć inny a nie
chciałem czegoś schrzanić w laptopie, który był instalowany chyba tylko pod
obsługę tablicy interaktywnej.
Dzięki za pomoc!!!

--
Pozdrawiam