Re: [WINNT] TCP Optimizer, xp - modyfikacja rejestru, kaganiec prędkości

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] TCP Optimizer, xp - modyfikacja rejestru, kaganiec prędkości pobierania na jednym wątku
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 20 Jun 2014 20:51:54 +0200

Użytkownik "tolek" <tolek@niedla.spamu> napisał w wiadomości news:53a34bd2$0$1368$c3e8da3$4e334b76@news.astraweb.com...
W xp max prędkość do osiągnięcia na jednym wątku pobierania to ~25-30Mbps.

Na jednym wątku w XP ciągnąłem full prędkości łącza - 120 Mbit/s. Teraz mam 150 i max miałem chyba 144, bo serwer więcej nie wydolił. Na jednym wątku. BEZ KOMBINOWANIA z podmianą wartości w Rejestrze. Wykonując wielogodzinną próbę w kilkudziesięciu odsłonach stwierdziłem, że ustawienia fabryczne są najlepsze. Po zakombinowaniu tylko się wydaje, że idzie szybciej. To również sprawdzone. Wypieprzyłem więc wszelkie ulepszacze i jak dotąd, bardzo dobrze na tym wychodzę, od mierniutkiego P3-500@384RAM, do dwurdzeniowego PD-925-3GHz@2.5GB. Że w Linuksie szybciej leci? Tak, wiem, sam to badałem pod Ubuntu.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.