[WINNT] Windows 7: braki z XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 7: braki z XP
From: "chatramm" <somewhere@net.pl>
Date: Fri, 20 Jun 2014 13:54:36 +0200
Czas w końcu rozstać się z XP, choć będzie mi go brakowało, po OE będzie wielka żałoba, Windows Live mail to jakaś kupa,
nie widzę też paru innych rzeczy w 7:
-w XP w panelu sterowania mogłem wejść w skanery i aparaty fotograficzne i tam uzyskać podgląd z kamerki internetowej, gdzie taką funkcję znajdę w siódemce? -w tymże panelu sterowania miałem też coś takiego jak "mowa" i komp czytał mi słówka po angielsku, czasem przydawało się to.

-Wnerwia mnie przezroczystość okien, np belka w przeglądarce Firefox prześwituje, nie chcę tego, ale nie podoba mi się też styl klasyczny, pachnie archaicznym Windows 98, nie ma czegoś pomiędzy jednym a drugim?