Re: [WINNT] W8 - jak radzić sobie z drukarkami sieciowymi?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8 - jak radzić sobie z drukarkami sieciowymi?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Sun, 15 Jun 2014 11:39:44 +0200
W dniu 2014-06-14 15:47, Marek pisze:

W zasadzie nic. Ustawiłem wczoraj w DHCP rezerwację IP (i to spoza puli)
dla nich aby jakieś dziwne konflikty w przyszłości się nie pojawiały. Po
dniu testowania ... stwierdziłem, że kombajn sieciowy HP nadal wymaga
usunięcia i dodania aby był widoczny... Albo restartu Windows.

Korekta: jest chyba ok. Chodziło o to, że HP jeszcze nie zdążył otrzymać zarezerwowanego dla niego IP. Od momentu kiedy trzyma stałe IP, nie ma problemów. Wygląda na to, że system nie radzi sobie zbyt dobrze ze zmiennym IP urządzeń drukujących (przynajmniej).

--
Pozdrawiam
Marek