Re: [WINNT] Jak pozbyć się reklam?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak pozbyć się reklam?
From: "I" <I@I.com>
Date: Sun, 15 Jun 2014 11:20:18 +0200
Zauważyłem, że FF od wersji 29 dziwnie się zachowuje (Adblock pomaga, ale nie robi tego tak jak wcześniej).... to długi temat... Dla świętego spokoju u ludzi używam AdwCleaner.
OK. Spróbuję oczyścić przy pomocy AdwCleanera.
Którą najwyższą wersję FF uważasz za godną polecenia pod omawianym
względem?

Z innej mańki, po co szukasz w telemagazynie. Masz chyba EPG na swoim dekoderze/telewizorze. Ja to inna bajka, mam kartę PCI w kompie od DVB-T.
W tej chwili też nie mam telewizora i używam karty PCI i drugiego monitora
jako odbiornika TV.