Re: [WINNT] W8 - jak radzić sobie z drukarkami sieciowymi?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8 - jak radzić sobie z drukarkami sieciowymi?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 13 Jun 2014 19:59:59 +0200
Dnia Fri, 13 Jun 2014 13:14:48 +0200, Marek napisał(a):

> Nie mam podstaw by tak sądzić. Drukarki wszelkie dostają IP takie same
> jak na liście klientów jest. Mam 2 routery TP-Link WR 1043. Jeden z nich
> ma DHCP włączone, drugi pełni tylko rolę repeatera dla 1 komputera.
> Wcześniej miałem inne routery i też obserwowałem konflikty IP gdy np.
> wybudziłem komputer z hibernacji i inny uzyskał IP mojego w
> międzyczasie. Jednakże samo się to jakoś naprawiało - nie było potrzeby
> grzebania w czymkolwiek.
>
> Zastanawiam się czy nie zarezerwować w DHCP adresów IP dla drukarek. Sam
> [...]

Hmm. Tak się w sumie zastanawiam, co złego w tym, aby urządzenia na stałe do
sieci wpięte, jak właśnie drukarki czy NASy miały przypisane do siebie
adresy IP?

[ Małżeństwo jest jak wizyta w restauracji. Wydaje się, że się zamówiło    ]
[ najlepszą rzecz z karty, do momentu, kiedy się zobaczy, co dostał        ]
[ sąsiad.                                                  (Bernd Stelter) ]