[WINNT] W8 - jak radzić sobie z drukarkami sieciowymi?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] W8 - jak radzić sobie z drukarkami sieciowymi?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Thu, 12 Jun 2014 21:42:33 +0200
Witam,

Mam kłopot w postaci drukarek offline, które są online. Spośród 3 drukarek dwie wpadają spontanicznie w stany offline. Wybieram właściwości tej drukarki, Usługi sieci Web, klikam stronę WWW drukarki - widzę jej stronę czyli działa. Ostatnia pozycja: adres IP, poprawny. Mimo to jest offline. Owszem, mogę usunąć drukarkę i dodać znów lecz chyba nie tędy droga?

Mam dynamiczne IP i wolałbym aby tak pozostało. Czy wiecie jak na tym zapanować? Jak przekonać system, że drukarka wcale nie jest offline?

--
Pozdrawiam
Marek