Re: [WINNT] Jak pozbyć się reklam?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak pozbyć się reklam?
From: "I" <I@I.com>
Date: Sun, 15 Jun 2014 08:28:35 +0200
Od niedawna, o wiele częściej niż dawniej,
na stronach przeglądanych w FF 29.0.1
pojawiają się reklamy lub tp, które powodują
niemożność przeglądania stron. Często nie
można ich nawet zamknąć.
Mam zainstalowany i włączony dodatek
Adblock Plus 2.6.3, ale to już nie pomaga.
Co zrobić żeby się tego paskudztwa pozbyć?

Najnowszy przykład. Chcę zorientować się
w transmisjach meczów więc otwieram stronę
http://www.telemagazyn.pl/, ale programu nie
mogę obejrzeć bo od razu pokazuje się
reklama Telepizzy lub czegoś innego.

U mnie czyściutko, nic nie wyskakuje.

Co zrobić?

Prawym klawiszem myszy i zablokuj

Nie pomogło. :-(

Filtry w adblocku masz jakieś do kitu. Utwórz sobie jeszcze swoje, ściągnij też jakiś aktualne.
Dodałem wszystkie filtry, nawet te "egzotyczne", chociaż nie wiem
czy to ma znaczenie, bo to mi się pokazuje jest zwasze po polsku.
Nie pomogło.
Nie wiem jak mam utworzyć filtr z tego co mi się pokazuje.

Aha, jeszcze sprawdź czy adblock blokuje Ci flash.
Nie wiem jak to zrobić.