Re: [WINNT] Jak pozbyć się reklam?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak pozbyć się reklam?
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Sun, 15 Jun 2014 15:17:14 +0100
On 15/06/2014 13:54, artiun wrote:

Którą najwyższą wersję FF uważasz za godną polecenia pod omawianym
względem?

Pytanie jest aktualne.

Zawsze najnowsza. U mnie nawet beta czy alfa nie sprawiaja problemow.
Jak jakis add-onn nie dziala, warto poszukac wersji beta lub zmiennika.
Trzymanie sie starej wersji pomoze na miesiac.

Nie zgodzę się. Do wersji 28 było ok. To dla ciebie i Tej osoby, która
wątek zakładała.
Nowsze (poczytaj changes log). Nie robią nic (prawie) w kwestii
bezpieczeństwa, za to sporo mieszają w UI.

Zgadza sie, trzeba poczytac. Ja zamienilem wszystkie swoje firefoxy na 29 bo maja nowa metode synchronizacji, niekompatybilna ze stara.

Pozdrawiam