Re: [WINNT] Nie włącza się Adobe Reader

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie włącza się Adobe Reader
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 22 May 2014 23:35:36 +0200
Dnia Wed, 21 May 2014 23:51:06 +0200, Marek napisał(a):

> O właśnie.... i o tym mówię. Jeśli skopana jest komunikacja przeglądarki
> z taką wtyczką lub sama wtyczka, to PDF się sypie.

To teraz pytanie, wtyczki od którego programu używasz w przeglądarce? :)
Chrome ma chyba własną, niezależną od faktu instalacji Adobe Readera czy
innego czytnika.

> Chętnie bym pokazał jednakże nie jestem przygotowany do takowej
> prezentacji :-)

Szkoda. :)

> Jeśli trafiam na problem, to radzę sobie. Zresztą odkąd
> przesiadłem się na IE, to nie miewam już takich problemów. Ale... mam
> pewną koncepcję. Jeśli chce Ci się bawić w dociekania, to wszelkie PDFy
> wygenerowane (pod W8) przez Faktura VAT 2014 Pro firmy rafsoft.net
> pozbawione są polskich znaków na makówkach. Być może to bliźniaczy
> problem. Wszelkie kłopoty na jakie trafiałem z PDFami były związane z
> dokumentami jakie najczęściej czytuję - czyli fakturami wygenerowanymi w
> przeróżnych systemach.

To Ci od razu mogę napisać - i jestem tego niemal na 100% pewien - że soft
generujący faktury używa fontów sprzed wojny rosyjsko-japońskiej i/lub
stosuje błędną stronę kodową. Sam format PDF nie jest tu niczemu winien.

> Całkiem niedawno kumpel z branży DTP też prosił mnie o przekonwertowanie
> PDFa w PDF bo widział tylko 1 stronę a było ich kilka.

Nie no - sorry bardzo, gość siedzący w DTP, który nie wie, jak rozebrać
PDFa, to trochę mocno suabe jest (hint: sam w DTP siedzę). :D

[ Ciekawe dlaczego pieniądze odkładane na "czarną godzinę" wydaje się na   ]
[ ślub?                                                   (JoeMonster.org) ]