Re: [WINNT] Jest na sali jakiś programista?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jest na sali jakiś programista?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 17 May 2014 10:45:32 GMT
Witaj Grzegorz Niemirowski, 17 maj 2014 w news:ll6bef$vs7$1
@node1.news.atman.pl napisałeś/aś:

> Mówisz i masz:
> http://www.grzegorz.net/finddupe-src.zip

Wielkie dzięki! Wszystko cacy. Na twoją cześć plik nosi nazwę
finddupeGN :) Przy okazji nazwa tego programu wywołuje u mnie jakieś
paramatrymonialne skojarzenia, he he

A tak przy okazji - dotyczy to nie tylko tego programu, ale teraz
dopiero przyszło mi to do głowy - czy i jak można wprowadzać inaczej
duże liczby (tutaj rozmiar pliku w bajtach) w takich konsolowych
programach, np. 1 000 000? Chodzi mi o zapis np. naukowy 1E6 Próbowałem
różnch kombinacji, ale nic nie zatrybił