[WINNT] Jest na sali jakiś programista?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jest na sali jakiś programista?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 15 May 2014 23:34:28 GMT
Odkryłem bardzo fajne narzędzie - finddupe - wyszukuje duplikaty plików i
tworzy z nich hardlinki. Dokładniej można sobie przeczytać w
dokumentacji. Brakuje w nim mozliwośći wyszukiwania plików według
rozmiaru - choćby najprostszego, np. większe, mniejsze niż - mi
brakuje... :)
Autor udostępnia kod źródłowy. Programik maleńki i prosty, konsolowy
(Microsoft Visual C++), więc wyobrażam sobie, że dla dowolnego
programisty to 5 minut dopisać w nim, co potrzeba do takiego
wyszukiwania.
Jeśli sie nie mylę, znajdzie się chętny?